שאלות ותשובות
עולם המשלוחים הפך לדינמי יותר מאיי פעם.
כל חברת משלוחים מתמודדת עם כמויות עצומות של משלוחים, בין אם זה מאתרי סחר בינלאומיים או אתרי סחר פנים ארציים וזה מתווסף למשלוחים הרגילים של חבילות ודואר רשום.
כדי להמשיך ולספק שירות טוב, מהיר ואמין בעומס שנוצר, ללא חבילות ש”נאבדות” או עיכובים מיותרים חברת “איזי פוינט” נותנת מענה מושלם ללקוחותיה.
לחברה אלפי נקודות חלוקה הפזורות ברחבי המדינה, ודרכם תוכלו לאסוף חבילות אשר נשלחו אליכם.
השירות משרת גם את בית העסק וגם את הלקוח הסופי, בית העסק נהנה מתעריף מוזל ולקוח הקצה נהנה מחבילה שמגיעה קרוב אליו בצורה מהירה ונוחה ללא תלות בשליח או שינוי סדר יומו.
מחיר השירות נקבע על ידי מחלקת המכירות וממשתנה בהתאם לאופן הפעילות של הלקוח:
– היקף הפעילות החודשית.
– סוג המוצרים.
– מקום האיסוף.
במידה ותרצו לקבל הצעת מחיר מסודרת אנא השאירו פרטים כאן ואחד מנציגנו יחזור
ברגע מסירת המשלוח לנקודת החלוקה, אנו שולחים מסרון (SMS) אוטומטי עם פרטי החנות ומספר המשלוח על מנת שתוכלו לגשת לאסוף את המשלוח.
הפצה לנקודת האיסוף מתבצעת עד 5 ימי עסקים ממועד איסוף המשלוח.
המשלוח זמין לאיסוף ע”י הלקוח/ה מרגע קבלת המסרון ( SMS ) למשך 7 ימי עסקים ממועד הגעת המשלוח לחנות.
המשלוח זמין לאיסוף ע”י הלקוח/ה מרגע קבלת המסרון ( SMS ) למשך 7 ימי עסקים ממועד הגעת המשלוח לחנות.
אנו מבצעים מספר נסיונות ליצירת קשר באמצעות מסרון (SMS) , וגם בתיאום מול הספק שהזמנתם דרכו את המשלוח.
לאחר 3 נסיונות כושלים המשלוח יוחזר לשולח/ת בעלות נוספת בהתאם לתעריפי החברה.
בשלב הזה עדיין לא, אנו בימים אלה עובדים על מספר פיתוחים טכנולוגיים, שאחד מהם הוא אכן שירות החזרה דרך נקודות החלוקה.
כן, ניתן לשלוח משלוחים המכילים חבילה אחת בלבד (איגוד חבילות אסור) במשקל של 5 עד ק”ג. ובמידות שאינן עולות על 30X30X30 ס”מ.
סכום המינימום להזמנת איסוף הוא 80 ₪ לא כולל מע”מ.
כדי להימנע מחיובים מיותרים יש לוודא כי כמות המשלוחים שלכם תואמת את סכום המינימים לפני הזמנת השליח.
*באפשרותך למסור את החבילות בעצמך במהלך שעות הפעילות באחד מסניפי EasyPoint ללא חיוב מינימום.
יש לוודא שבמסירה עצמאית שהכנתם מראש את כל המשלוח האריזה ושטר המטען כראוי.
בוודאי, משלוחים פנים ארציים עבור נקודות חלוקה מוגבלת חבות החברה, עד לסך מקסימאלי בפועל של 200 ₪ או לשווי הנזק בפועל לפי הנמוך מבניהם.
ללקוחות אשר שולחים מוצרים יקרים יותר קיימת אפשרות לרכוש ביטוח נפרד בעלות של 100 ₪ לחודש עבור ביטוח של 1,000 ₪.
*יש לציין כי משלוחים המכילים מוצרים שבירים לא יבוטחו על ידי החברה בשום צורה.